C’è musica e poesia, nel dialetto milanese. Come fosse una ballata d’altri tempi, con nostalgia. E c’è la sensibilità nei testi e nelle foto di Maria Grazia Messa sul sito El noster grupp, con la magia di un affetto sussurrato.
Ciao Milan! Guarda che bèll el tò vicolin di
Lavandee con la nèv, on poo de ann indree! La nèv , quand la pittura de biánch certi cantòn e l’è no tròppa,
La regala on’ atmosfera de poesia romantèga , on sogn magich, quaicoss
de noeuv de guardà e de rigordà.
Hinn bèi i rigord de i tò cantòn antigh con
la nèv, Milan, ogni tanti guardi i fotografii
e vedi anca che quaicoss l’è cambiaa.
L’è on peccaa quand troeuvi pù on particolàr che me piaseva! On tocch de
Ti che el spariss….Me dispias!
Ciao Milan…..L’è nòtt, a doman….
****** ****** ****** ****** ****** ****** ******
El tram n. 2 a San Cristofen, Milan e i tram. On quai temp indree, quand a San Cristofen passava el 12, me rigordi che dal finestrin vedevi,su l’altra riva, el trattor ch’el tirava el barcòn con sù la sabbia. Me piaseva guardà el barcòn seri ona tosa andàvi a scoeula e pensavi ch’el mè Milan el saria mai cambià. Adess i barcon se veden pù, Milan l’è divers el cambia tutt’i dì. Ma el navili l’è semper lì, con l’acqua che la scòrrada si adasi e on ciccin de nostalgia che la se deslengua in del grìs de ona nebbia leggera che la quatta la città.
S’ciao noster Grupp, basitt, a doman.
S’ciao Milan….
Soggettista e sceneggiatrice di fumetti, editore negli anni settanta, autore di libri, racconti e fiabe, fondatore di Associazione onlus per anziani, da dieci anni caporedattore di Milano Post. Interessi: politica, cultura, Arte, Vecchia Milano